17 Kasım 2009 Salı

Artik Dönüyorum

Mehmet yerinde duramiyor artik ve bu yüzden cok dikkatliyim. Sirt üstü pozisyonundan bir anda iki el üstüne yüzüstü oluyor ve heryer birbirine katiliyor. Canim benim bugün ikinci doz pnömokok asisini oldu, ilk ignede aglamadi güldü hatta benim sarkilarima, ikinci ignede acidi ki agladi bayagi bir, normalde kucagimda susar ama aglamaya devam etti :( cok tatli cok güzel agliyor :) Artik omuzumda uyuyabiliyor daha dogrusu sarilip uyumak istiyor boynumda, bundan büyük mutluluk olabilir mi? Ilk dogdugu zamanlarda hissedemedigim, cok abarti buldugum anneligi gün gectikce alistigimdan yada yalniz kaldigimizdan midir nedir daha yogun hissediyorum. Hala cok zor bir sorumluluk oldugunu ve herseyle annenin ilgilendigini ve babanin cogu zaman seyirci kaldigini düsünüyorum ama dünyanin en güzel duygusu ve varligi oldugundan eminim hatta gec kalinmis bir karar :) Bu yüden acaba cocuk sahibi olsak mi erken mi diye düsünen varsa gec bile kalmissiniz diyebilirim. Artik ek gidalara basliyoruz patates ve havuc püresi ile baslayacagim, mamayi zaten aksamlari 100ml lik yapiyordum sütüm azaldigindan beri ama bebegimin agzi sulanarak ve aglayarak bizimle masada yeme istegini daha da ertelemeyecegim. Doktorumuz da izin verdi sagolsun artik basliyoruz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder