7 Kasım 2009 Cumartesi

Bit Pazari

Bugün Mehmet ile babasini evde birakip yagmur demeden Sevil ile bit pazarina gittik, cok soguktu ama ivir zivirdan sogugu bile fark etmedim. Sadece her ayin ilk cumartesi kuruluyor, gecen seferde de yagmur diye gidemedik, Yildirim da evde yoktu Mehmeti birakamadim. Ama bu sabah hep beraber gitmek icin kalktik ve havanin azizligine ugradik. Neyse ben en azindan gitmis oldum ve bir kac sey aldim. Tabi yine hep Mehmete gitti para :)

Fil, Mehmete ciftlik yapmak istiyorum ama hayvan objeler cocuklar icin olanlar cok pahali, ben de bit pazarina baktim ama bir tek uygun fil bulabildim 1 eur :) Artik Mehmet ile bakar bakar aliriz.
Baba ile keyif yaptilar bensiz

El kuklasi: Tane 1 eur
Duvar süsü: Tane 1 eur

Tahta araba büyük: 2 eur

Tahta araba kücük: 2 eur

Duvara asip icini Mehmetle yavas yavas kücük objelerle dolduracagiz ama ben dayanamadim bir set hipopatamus ve sincap Kinder yumurta seti aldim:
2 eur set tane, 5 eur duvar ahsapi
Kedime sadece pecetelik alabildim:
Yani 20 eur civarinda süper ama pek bir kiymeti de olmayan ivir zivir aldim artik giderken de ben satarim bir tezgah acar :)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder