24 Şubat 2010 Çarşamba

Hep beraberiz ne güzel :)

Annem geldi evde bir senlik bir senlik :)
Mehmet nereye simaracagini sasirdi yaaa, annemden Allah razi olsun basimizdan eksik etmesin herseyi birakip geldi, kim yapar ki böyle bir fedakarligi. Tabi Mehmet icin :)


Ablamin yogun istekleri üzerine fotograflara girmeye calistim, napayim tatlim kimse beni cekmiyor.

Teyzemize cok tesekkür ederiz bereler, atki ve süeter cok cici ellerine saglik, emek vermen cok önemli benim icin. Ben de yigenime örecem yada alirim beceremezsem :)



Posted by Picasa

3 yorum:

  1. çok yakışmış aşkıma
    teyzesi daha neler neler yapacak
    bi yakalasın :)

    YanıtlaSil
  2. Allah ayırmasın.. maşallah..
    ayrıca çok yakışmış şapkalar. kıskandık Mine teyzesi, bana da öğret nasıl yaptın? ;) ben de oğluşuma yapayım...
    Derya'cım, iyi olmuş fotoğraf kadrajlarına girmen. seni özlüyoruz, tamam Mehmet'i belki biraz daha fazla ama ;)
    öpüyorum hepinzi kocaman...

    YanıtlaSil
  3. MİNE TİYZESİ YER ONU BEN YAPARIM ÇINARIMA ÖĞRETİRİMDE SANA Kİ BİZİMKİLEREDE SEN YAP :) HATIRA OLUYOR
    ÖZLEDİİİİMMMM SİZİİİİ NEREDESİNİZ BİR RESİM BİR HABER

    YanıtlaSil