3 Şubat 2010 Çarşamba

Paris

Halamlar sagolsun bizi evden cikardilar bol bol :) hep beraber Parise gittik, ilk gün beraber Eyfeli gezdik, ilk kata hep beraber mehmetin arabasi da dahil yürüme ciktik. Ama manzaraya degdi dogrusu. Cok begendim Parisi ve tabiki Eyfeli. Tekrar ama bahar zamani gitmek cok isterim. Ilk gün beraber kisa bir Paris turu ve sonrasinda otel. Otelimiz sirin ve minnacik da ama merkezde olmasi cok iyi oldu heryere tramvay ve yürüme gidebildik. Ikinci gün halamlar Disneylanda gittiler, biz de meshur ve muhtesem Louvre müzesini gezdik. Buradan Fransizlarin müzeyi toplama baska ülkelerden alarak doldurdugunu görmüs olduk.


Tatli Eyfel cici Eyfel bayildim sana :)


Mehmetimizin de maasallahi var hic gigi bile cikmadi heryerde merakli merakli o da izledi, arada agladi aciktigini, susadigini ve uykusunun geldigini soyledi. Canim oglum sen boyle uslu dur heryere gideriz biz :)

2 yorum:

  1. TATLI VE CİCİ EYFELİN RESİMLERİDE İYİ ÇIKMIŞ
    HÜZÜNLÜ ,AŞIK ŞEHİR PARİS

    YanıtlaSil
  2. süpermiş :) yazın bende gelicem beni de götürün beni de benide :) bal böceği de çok tatlı olmuş ya.çok özledik onu tabi sizi de :) öperim ben onun tombik yanakilerini.

    YanıtlaSil