11 Mart 2010 Perşembe

Televizyon cocugu

Aman teyzemiz görmesin oglusunun televizyonu böyle izledigini. Mehmet cok aktiflesti annnemle tüm gün pesindeyiz, artik merak tehlikeli olmaya basladi. Haftasonu güven paketini acikalayacagiz Mehmete ve önlemleri uygulayacagiz. Dün görkemli bir dogum gunu gecirdim arkadaslar sagolsun geldiler cok kalabaliktik ama ben fotograf cekmedigim icin hic foto yok kayde deger. Tripota koyup otomatik cekime almak lazim her hareket edeni ceksin :) Iyiki dogdun Derya, aa buarada Mehmet bugun " deeaa" diye benim pesimden bagirdi annemle güldük epey anne demesinden cok buna sevindim :)



Posted by Picasa

4 yorum:

  1. maşşallah kocaman olmuş deryacım. çok öpüyorum hepinizi.nariye yengemede selamlar....

    YanıtlaSil
  2. için gitti bakamadım ,çok yakın ama önüne set koyun yada tepeye asın tv yi :(
    her resimde daha büyük geliyor
    gözler mavi çıkmış,burun iyice senin fındık burnuna döndü annesi pardon deaaaa

    YanıtlaSil
  3. deryacım bende bi ödülün var. bak istersen

    YanıtlaSil
  4. canım ödül kısmına beni de yazmışsın cok teşekkür ederim ama ödülü oradan nasıl alıyoruz yada orada kalıyor mu anlamadım :)

    YanıtlaSil