14 Nisan 2010 Çarşamba

Oglusum 10 aylik

Canim oglum 10 aylik oldu :( eski fotolarina bakiyorum da cok minikmis cok tatliymis, acaba o zaman yeteri kadar sevemedim ki o hallerini acayip özlüyorum. Ama simdi de cok tatli farkli yönleri gelisti, artik oyun oynayabiliyoruz beraber, yemek yiyor, hizli hizli emekliyor siraliyor, kiziyor, cevap veriyor, taklit ediyor , simariyor bilerek... Büyüdü büyüyor zevkle hergün izliyorum saheserimizi. Ben bunlari yazarken cogunuz "biz ne yapalim yaslari devirip duruyoruz cocuklarimizin ,bebeklikleri gecmista kaldi" diyenleriniz var. Bebek halleri ne cok özleniyormus megersem bu demek oluyor ki ikinci cocukta pek zorlanmayacagim istekliyim simdiden. Buradan bizi özleyen ve Mehmeti cok özleyip bu siteyi devamli takip edenler, özür diliyorum gecikme icin, biliyorum telefonler yetmiyor fotograf da istiyorsunuz, ben de yogun bir sekilde cekiyorum yüklüyorum sadece bloog gecikti kusura bakmayin


Posted by Picasa

2 yorum:

  1. çok güzel ve hızlı geçti,iyiki gelmişsiniz ,çok özlemiştim,zor günlerimde yanımda olduğunuz için teşekkür ederim,canlarım benim

    YanıtlaSil
  2. her yaşları ayrı güzel. ayrı dertlerle süslü ;) şimdilik tek derdimiz, yemiyor, uyumuyor falan cinsinden. yani aslında ileriyi düşünürsek şu an en rahat zamanlarımız belki de.. ama çok tatlılar çok ballar bunlar.. ne mutlu bize böyle güzel çocuklarımız var...
    Mehmet de çok büyümüş yine.. yeşillikler içinde bir harika..

    YanıtlaSil