6 Temmuz 2010 Salı

Tarladayiz, köydeyiz

Uzun zamandir gitmek istedigimiz cilek ve kiraz bahcelerine nihayet gittik :)



Almanyada meyve bahcelerini herkese aciyorlar, ye yiyebildigin kadar topladigini bir tek ödüyorsun.
Ama o ne bereket, bolluk inanamadim insan topladikca toplayasi geliyor. Yedikce de yiyesi :)



Birgül, Burcu, Bugra, Cengiz ve Cigdem teyzemizle cok güzel vakit gecirdik ( Yildirim iste yada evde uyuyor )
Mehmet sevinc cigliklari atiyor cilekleri kirazlari gördükce, canim benim doga ve yesillik asigi :)
Gitgidie Almanyada adepte oluyorum ve baglaniyorum, Türkiyede göremedigim arkadasliklar, muhabettler, komsuluklar var. Acikcasi hayatimdaki önemli eksikligi dolduruyorum tesekkür ederim komsularima ve arkadaslarima :)
Posted by Picasa

3 yorum:

  1. harika gözüküyor bu mevyelar , iştahımızı kabarttın deryacım,afiyet bal şeker olsun mehmetede...organik organik yesin maşallah...

    YanıtlaSil
  2. mehmete yeşili annem aşılamış olabilir
    resimler harika iştahım kabardı
    mehmetim çok tatlı yaaa
    komşularına bizde selamlar
    ne mutlu sana tatlım bizde komşu momşu yok
    böyle bahçelerde yok

    YanıtlaSil
  3. Süpeeer bizim içinde bol bol yeseydiniz :) Çağın'ın da mutluluk yüzden belli çileklerin arasında :)

    YanıtlaSil