16 Eylül 2010 Perşembe

Evlilik yildönümümüz


4 senemiz doldu




Canim kocam bir demet gül ve bir kutu marsmelovla bana süpriz yapti hem de tam rejimin kritik döneminde. Kutlamak icin süslendik ciktik disari ki Mehmet uyuya kaldi arabada haydeee geri geldik ben spor yaptim yildirim da tv izledi :)
Aslinda blogda artik yazmak cekici gelmiyordu ama ablamin oglusum da oglusum yalvarmalarina dayanamadim tekrar bakayim dedim.
Mehmet neler yapiyor kisaca aktarayim:
nein nein diyor parmagi ile
anne, babacim, gel, otuu, mama, buuu, ariizz ( ari vizviz), vav vav, lola (kola) ama icmesi yasak tabiki, mamaaaa cigliklar halinde cikolata isteyince vs. aklima geldikce yazarim.


2 yorum:

  1. nice mutlu senelere deryacım. ama resimler çıkmamış bi sorunmu var acaba.

    YanıtlaSil
  2. canlarım ya ne çabuk geçiyor zaman
    kutu harika gözüküyor tadıda güzeldir eminim
    bende istiyom çok canım çekti ,ama böyle resimler konulmazki :) hamilesi var canı çeken var demiiii

    YanıtlaSil