9 Eylül 2010 Perşembe

Selam



Mehmet artik herseyi kend basina yapmak istiyor, yemek yemek, banyo yapmak, ayakkabilarini giymek gibi :) Yemekten sonra dogal olarak banyo yapmasi gerekiyor. Hem is, hem Mehmetin kresi, Türkiyeden dönmek ve Ramazan dolayisiyla evlere kapanmak beni cok üzmüs ki migdem isyan etti ve solugu doktorda aldim ve 3 gün raporluyum, gastrit baslangici ama agrisi sizisi durmak bilmedi yoksa doktora gitmezdim neyse ilacdan sonra biraz rahatladim. Neyse bu günlerde gececek Derya :) herkes alisacak ve bir bakmisiz Türkyede ailenle ve arkadaslarinla tekrar berabersin ne güzel :) O zamana kadar Avrupanin tadini cikar ne tadi varsa.
Posted by Picasa

3 yorum:

  1. canım ailenle berabersin dünyalar tatlısı bebişin var,gerisi gelir zaten mutlu olmaya çalış
    az kaldı geri dönmek için ,biz ne ayrılıkları atlatdık bu neki:)
    sizi çok çok seviyorum ve dörtgözle yolunuzu gözlüyorum

    YanıtlaSil
  2. canım çok geçmiş olsun...
    çok tatlı olmuş Mehmet :)) yerim ben onu da yemek yiyen tombik parmaklarını da.. ;)
    maşallah!! bunlar çok güzel günler aslında ilerde anlayacağız kıymetini... yıllar sonra bayramlarda tek başına evde oturup Mehmet'in gelmesini bekleyeceksin. ;))
    çok çok öptüm.

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun canımcım.ama anlayamadım ben mehmet kreşe başladıysa sende işemi başladın??? alışabildimi kreşe???

    YanıtlaSil