17 Ocak 2011 Pazartesi

Evdeyiz

Bloogumun sablonunu ne cok degistiriyorum degil mi? Evet, evet diyorsunuz duyuyorum. Aslinda mekan, ortam, tarz, süslemeler, kiyafetler, cevre,tarzim degismeli yoksa bunaliyorum gördükce baktikca ne kadar iyi olursa olsun. Bu hafta annem, Memo ve ben evdeyiz, o yüzden bloog yazilarim artti degisimler de artti. Aslinda baslik fotosu cok megolman oldu, evet iyi bir fotograf iyi de cikmisiz napiyim dogumdu, isdi derken o kadar bakimsizlastim ki, fotograf beni kendime getiriyor aslinda sen böylesin sadece biraz gayret et der gibiyim. Neyse artik daha az foto ve daha cok yazi olacak, albüme döndü bloog hosuma gitmiyor tembel isi oluyor. Annecim namazlar, Kuranlar okuyor evimin nuru artti simdide oturdu nazarlardan korumak icin bizi okuyor. Bu hafta eger havalar güzel olursa disari cikacagiz ama o kadar soguk ki hava araba camini öglen bile kazimak zorunda kaliyorum.
Mehmet buaralar cok sinirli ve numaralar yapmayi ögrendi. Mesela altinin degistirilmesini istemiyorsa hasta numarisi yada baska odaya gidip gizleniyor yada baska odalarda yeni oyunlar buluyor, artik datdaaaya mi gecsek.
Gecenlerde kresi ziyaret ettim uzun uzadiya
Mehmette gördügüm yanlisliklari bir bir aktardim cok memnun kaldilar böyle acik ve net olmama ama cooook nazik davrandim ve öneriler de bulundum, onlarinda begendigim yanlarini söyledim, Bosch bizi iyi egitiyor vesselam. Bakalim haftaya günlük tutacaklar yaptiklari ile ilgili. Almanyanin en begendigim yani cocuklara, bebeklere olan saygilari ve sevgileri, özellikle egitimlerine cok önme veriyorlar yani dönüste kresimizi cok özleyecegiz...
Sayfa görüntüsü eklentiler deneme calismalaridir yani degisecek yine son karar diye birsey yok aslinda olmamalida :) Bugün yazarligim tuttu, cok normal konusacak kafa dengi arkadasim yok icimi dökemiyorum telefonda yeteri kadar, annem de hep Mehmetle ilgileniyor. Az kaldi geri sayim sayaci koyacam Türkiye icin, HTML yazilimini bula olursa benimle paylasabilir mi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder