16 Ocak 2011 Pazar

Mehmetin haftasi

Mehmet, annem ve ben Kuzey Aliye kiyafet secelim dedik, artik ayiralim yani ama gel gör ki büyük bir hataimis ki Mehmet bizi hic rahat birakmadi ve bir haftadir kiyafetler dökülüyor, heryere saciliyor anlamadik yani.


Memosum evde odasindan cikmiyor, bizi de yanina istiyor. Oyunlar oyunlar artik annem yorgunluktan nereye yattigini bilemiyor.


iki gün krese gitti 3 gündür hasta yatiyor kuzum, iyi dileklerinizi duyar gibiyim, ates kusma mahvolduk. Salgin var galiba anlamadik. 3-5 gr aldiydi geri verdi hepsini.



Memosum aksam banyodan sonra aklaniyor paklaniyor bembeyaz oluyor, bize de öpmek koklamak düsüyor.


Mehmetin football aski bambaska yada toplara vurma, herseyi top gibi görme aski diyelim, artik ona birseyler ögretecem diye calimlarim, sektirmelerim, kafa vuruslarim gelisti inanmadiniz biliyorum ama gelisti valla.

Buarada Caliou ile ilgili endiselerimi Deliannenin sitesindeki yorumlara da bakarak ne kadar hakli oldugumu anladim, RTÜK Muhtesem Yüzyila bakacagina otursun su cocuk programlarini incelesin, abuk subuk seyler var. Neyse sizde detaylari okumak isterseniz linki veriyorum, eger cocugunuz baslamadiysa baslamasin ben pismanim ama gec degil yavas yavas unutturacagim. Caillou İtirafları_ http://delianne.blogspot.com/2010/10/caillou-itiraflar.html

bu da benden size hafta baslangici hediyesi izleyin izleyin yüzünüzde tebessüm olussun. Ben bu haftada evdeyim bulasi bu hastalik galiba :(

5 yorum:

  1. yerim ben onu yaa.. Geçmiş olsun. tez zamanda iyileşsin inşallah.. Çınar da geçtiğimiz haftalarda hastalandı, antibiyotik kullanmak zorunda kaldık hatta.
    Ama banyo sonrası cıbıl cıbıl gezdirmeyin pamuk'u üşütmesin... Yengem biraz daha yorulacak sonra dönecek, siz ne yapacaksınız o dönünce bakalım? ;))
    Öpüyoruz...

    YanıtlaSil
  2. Berbat bir salgın varmış ortalıkta. doktorumuzun dediğine göre domuz gribi gibi salgın havasında bir bronşit.. biz cuma küçük bebeği kontrole gittik ve büyük oğlum bugün aynı sizinki gibi yüüksek ateş ve kusma ile başladı güne.. hala kıvranıyor.. geçmiş olsun size de, bize de..

    YanıtlaSil
  3. ÇOK TATLI BENİM OĞLUŞUM YAAAAA
    BÜYÜMÜŞ SANKİ 1 HAFTADA İNANILMAZ
    OYUNCU OLDU ANNESİ İŞİ GÜCÜ OYUN TABİ
    HEPİNİZİ YORABİLİR YANİ NAPALIMMMM
    HASTALIKTANDA BİR KURTULSAYDI İYİ OLURDU
    ÖPÜYORUM O DUDAKLARI UZATMIŞ YİNE

    YanıtlaSil
  4. Kız yıldırım kazakla otururken çocuğu bi bezle çısçıplak niye tuttunuz :)?
    Çok geçmiş olsun, hemencik iyileşir inşallah.

    YanıtlaSil
  5. cocuk atesli oldugu icin soyduk atesi ilacsiz düssün diye. ise de yariyor avsiye ederim

    YanıtlaSil