30 Ocak 2011 Pazar

Perihan teyze geldi

Haftasonu icin Perihan teyzemiz ve Orkun eniste geldi

Mine Teyzesi gibi yine doldurdu oglumun kiyafet dolabini :) canim benim Allah ona da evlat versin ben de doldurayim dolaplarini.
Aksam beraber Saarbrückene gittik ve bize pizza vs. ismarladilar, diet miet kalmadi bu hafta artik dikkat ederim.


Oglum cok ac bir sekilde bekliyor ve heryeri karistirmak istedi. Cumartesi aksami oldugu icin cok zor yer bulduk ve cok aciktik, o kadar
cok siparsi verdik ki yarisi kaldi :(



Artik su spekülasyonlara baskilara son verelim ve güzel haberimizi aciklayalim. Canim ailem Allah saglik sihhat versin artik 4 kisi :) bebisimiz Eylül basi gelecek.
Nerede dogum olacak kararsizim Türkiye tercihimiz simdilik ama Mehmetin düzenini bozmak istemiyorum ve en az sekilde etkilenmesini istiyorum. O yüzden büyük ihtimalle Bursada evimizi acacagiz kuracagiz, umarim hersey yolunda gider aksi takdirde Almanyanin ellerine kaldim :( Ama Türkiyede Zonduldakta Kuzey Ali, ablam ve ailemle beraber olmak hayali de bambaska.


Tabi cinsiyeti belli olmadigi cok erken oldugu icin alisverise saldiramadim, eger kiz olursa yandik ki ne yandik ben nasil tutarim kedimi. Gerci Özgül teyzesi Doganin kiyafetlerini verecek ama yine de ben tutamayabilirim kendimi :) erkek olursa Mehmet, Kuzey yeter de artar gibi. Isimler icin kamuoyu yoklamasi yapacagim kiz ismimiz belli ama erkek daha düsünmedik :) Evet 2011 süprizlerle dolu umarim hep böyle güzel haberler olur.
Posted by Picasa

4 yorum:

  1. Canım, çok sevindim. Hayırlı olsun, Allah tez zamanda kucağınıza almayı nasip etsin inşallah:) Sağlıkla dünyaya gelsin de kız da erkek de çok güzel olur eminim. Mehmet de abi olacak desene, küçük abi:)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim, Allah kucağına almak nasip etsin, herşey yolunda gitsin inşallah. Çok heyecanlıyım ben de senin için. Herşey çok güzel olacak inşallah. He he bizim gibi koca aile olacaksınız :):)

    Bu arada Mehmet'in kıyafete bayıldım. Papyon çok yakışmış, çook tatlı olmuş canım benim..

    YanıtlaSil
  3. canlar4ım ya yeni resimleri gördükçe özlemim artıyor hele konuşmasını duymak resmen gözlerim yaşardı :(
    yerim ben mehmetimi papyon çok y6akışmış büyüyor her geçen gün,ne tatlı anne diyor öyle
    hasret kaldık sizlere

    YanıtlaSil
  4. ooo deryacım , çok sevindim. ne güzel bir haber bu...çok tebrik ediyorum hepinzii.ve özellikle küçük abi mehmeti..

    YanıtlaSil