24 Şubat 2011 Perşembe

Evdeyim

Bir haftadir evdeyim nerdeyse, grip oldum hic bu kadar da kötü oldugumu hatirlamiyorum belki ilac kullanamadigimdandir. Sabah 6-7 Mehmet ile kalkiyoruz gece uyuyamamis anne olarak, onlari 8 de yolluyorum, TNT de Ender Saraca basliyorum not defterim elimde :) sonra Doktorum programi ,bugün cok yararli bilgilerler vardi, gebelik, annelik, kadinlik üzerine. Sonrasinda Ebru Salliya biraz göz gezdiriyorum zayiflama konularina takiliyorum ve evet plates yapacam Bursada diyip, kadinin o zayifligina moralim bozulup sinir olup kapatiyorum :) Yani Türk televizyonlarinda artik sabahlari yararli kadin programlari var. Seda Sayan bile bunu farketmis artik bos laf is yapmiyor, her programinda birseyler yapmaya calisiyor. Bugün Prof.Dr. Ahmet Maranki vardi, grip, alerji, astim, sifali sebzeleri anlatti bayildim tam benlik konular. Ama Ender Saraci tek gecerim tüm gün izleyebilirim, adam sadece saglikli yasam icin ip uclari veriyor zayiflama diet vs. ile kisitli degil, ruhu da rahatlatacak öneriler veriyor. Siddetle tavsiye ediyorum kayinvalideme ve anneme de hemen haber veriyorum güzel konular varsa. Evdeyim dedim yaa bir de bir duygusallik anlatamam SEx and The City 1-2 'yi izledim ve ikinsinde de agladim, ikincisinde gayler evleniyolar ve yeminlerini okuyorlar cok duygusal geldi bana agladim naypiyim :) birinci bölümde Caryinin üzüntüsü beni hüngür hüngür aglatti. Diziyi nerdeyse ikinciye izleyecegim icin tüm sezonu biliyorum, yasadiklarini da biliyorum o yüzden agladim galiba. Sonra hemen yediklerime dikkat etmeye basladim o kadar güzel giyiniyorlar ki ve zayiflar, bakimlilar evet ben de böyle olacagim dedim simdi sadece banyo yapip kremlendim, sacimi yaptim bitti :) Bakimlar da artik Türkiyeye kaldi yine :P
Bu aksam Issiz Adam var TV de ve yine aglamamak icin izlemeyecegim, zaten hemen zirliyorum herseye son sahneye bu dolu sinüslerimin agrisi ile dayanamam yine salya sümük olurum eeee gelsin basagrisi. Benden bugünlük bu kadar azcicik uyumam lazim yoksa 8 de düser yatarim :)

2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun canım benim. Bol bol dinlenmeye bak, dinlenmeden geçmiyor grip.
    Gene bi yığın program izlemişsin :)

    YanıtlaSil
  2. saol canim perisan oldum ama gececek eninde sonunda, evet yine cok izledim sabahlari oglene kadar Allahtan sonra yat uyu dinlen...

    YanıtlaSil