20 Şubat 2011 Pazar

Karmakarisik



Aynen öyleyiz buaralar karmakarisik :) Is, ev ve mehmet dogal olarak no romantzim no out :) havalar bir sogudu pir sogudu dün gecede kar yagdi artik soguktan biktim, kuzeydekiler ne yapiyor acaba. Biz resmen iliman iklim insanlariyiz. Neyse, kismetse eninde sonunda dönecegiz, benim dönüsüm haziran ayinda dogum icin. Hep ayni seyleri tekrar edip duruyorum, ne kadar özledim memleketi ve sevdiklerimi. Memo öglen uykusunda artik yanimizda yatmiyor, annemin soku yeni gecti ve krese de alisti, artik rahatiz ama cocukta herkesin ve herseyin etkisi yogun bir deprem etkisi yaratiyor, annesi artik daha dikkatli olacak. Arada canim annemin memleketi olan Ardahan ilinin yemekleri cekiyor, annemi bekleyemedigimden kendim yapiyorum, fotograktaki ince bazlama canim yengemin yaptiklarinin aynisi oldu, buzlukta arada bir iki cikarip yiyorum. Bir de ömrümde yemedigim kadar Ramazan hurmasi yedim ve yiyorum. Kuru incir boy uzattigi icin bol bol bebegim icin yiyorum. Ablamin son aylari Kuzeyi dört gözle bekliyorum, nasil olacak, kime benzeyecek.
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder