16 Mart 2011 Çarşamba

Evdeyiz

Dogum günüm


Birkac kutlama bir cok hazirliktan sonra artik gecti ve ben de yorgunluklarimi cikariyorum, üstüne üstlük bir de Mehmet, Perihan abla ve ben baarsak, mide gribi kaptik ve perisan olduk. Suanda memosumla evdeyiz, havalar güzel bugün de iyi olursa cikip gezecegir oglusumla.
Evdeyiz ama ikimizinde pek bir hali de yok oyunlara arada bir top oynuyoruz o kadar.


Almanyaya nihayet bahar geldi oooh be neydi kar kiyamet bikmistik artik. Günes hayatin kalbi kaynagi herseyi.
Posted by Picasa

3 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun deryacım. Nerden kaptınız ki?

    YanıtlaSil
  2. derya ablaaaaaaaaa o sandviçleri sen mi yaptın hazır mı??

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Özgülcüm,
    salgin var herkes hasta ker yerden kapmis olabiliriz ama sükür cok iyiyiz saolasin.
    Hülyacim ben yaptim cok basit pogaca yapiyorsun kesip arasina yumusak peynir ve ne istersen üzerine koyuyorsun ama cok lezzetliydi.

    YanıtlaSil