20 Mayıs 2011 Cuma

Evdeyiz yine

Merhaba,

Bir süre evdeyim gibi gözüküyor, buaralar cok yoruldum yada havalarin sicakligindan hem karnim cok sertlesiyor hem de carpintim var :( daha 3 ayimiz olmasina ragmen simdiden pilim bitti gbi, gerci Memosum sagolsun o yoruyor sanki. Yildirimin demesi gibi hic oturmuyorum, ondan daha enerji doluymusum. Annemden kaldi galiba oturmak biri ayaktayken yatmak hic huyum degil, sadece geceleri uyuyan, dinlenen erken kalkan bir insanim. Efecigim tekmeler konusunda abisinden fena cikti, arada bir kasiklarima vurdugunda hopluyorum, yaramaz olurmus efeler aman diyim.
Hala ne kiyafet ne bir hazilik yaptim hepsini Zonguldaka birakiyorum. Almanyada son bir kac haftamiz ne alacagimi sasirmis durumdayim :) Ev esyalarinin cogunu sattik, sadece cocuk odasi ile camasir makinasi kaldi. Yine Bursada ev, esya derdimiz baslayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder