17 Mayıs 2011 Salı

Slm

Almanyanin meshur Rahababa denen meyve-sebze sapinin tatli turtasini denedim, kereviz sapi gibi ama tatli

eksi bir tart oldu güzel de oldu ama bir tek ben yedim, Yildirimin degisik tatlarla arasi yok maalesef.

Hic yüzüne bakmadigim kaktüsüm cicek acti hemen orkidelerin yerine koydum cok güzellesti biranda :)

Hamarat anne is basinda haftasonu da visneli turta yaptim cok lezzetli oldu, sadece ama hafif bir tatli oldu tavsiye ederiz.

Memosum bebeklik videolarina baktim cok tatliymis tombik tombikmis benim oglusum, Efecigim de umarim mehmet gibi olur ona benzer. Elifin son yazisini okudum hamilelikle ilgili ben yakinda nerdeyse doguracam Elifcim ama hala birsey hissetmiyorum MEhmet de ben de cok yogun duygular yasamistim. Hala motivasyon eksikligim var benim itiraf ediyorum. Ama oglusumu cok cok seviyorum Allah saglikla kucagimiza verir insallah.

2 yorum:

  1. benim hissettiklerim normal demekki , yahu ben korkuyorum biliyomusun 2.lerde ilkler gibi değerli olurmu , sevilirmi onlar kadar..::))

    YanıtlaSil
  2. herkes sevilir diyor :) ama insan ilkine kiyamiyor ki. Senin kizin yine anliyor yorum yapiyor mehmet anlamiyor daha ve ne tepki verecek bilemiyoruz.

    YanıtlaSil