11 Temmuz 2011 Pazartesi

Türkiyedeyiz artik

Denizdeyiz


ev bahce


Kuzeyim benim



Mehmetinin dogum günü

Nihayet vatana geri geldik, hemen solugu Zonguldakta annemlerin bahceli evlerinde aldik. Ama kapidan iceri girmeyen Mehmet herkesi perisan etti :) Ilk hafta cok yogunduk Onurcugumun dügünü, MEmonun dogum günü cok güzel gecti. Mehmetin 3 haftada hem el becerileri hem de kelime hazinesi gelisti aaaah bu kresler aileler mi kresler mi sorusunu 3 yas öncesinde aklima tekrar düsürdü. Kuzey Ali ve ablam bizim icinde piyango oldu tosunuma doyuyoruum teyzesinin aci kara kovan bali :) Simdide bursadayiz benim de bir ayim kaldi doguma ve evimiz hicbirsey hazir degil cok isim var cooook. Özgülcüm, bloogunu okudum tatilin iyi gecmesine sevindim cesaret alirim seneye icin artik iki cocukla. Aslicim gecmis olsun. Elifcim kitap olayi gercekten hastalik ben de devamli aliyorum yas uysun uymasin sakliyorum sonrasi icin.
Fotograflar bir da geliyor bekleyin


2 yorum:

  1. Hoşgeldiniz ve kolay gelsin o halde:)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel çıkmış fotoğrafların :) Karnın da büyümüş, maşallah :) Bekliyoruz heyecanla :)

    YanıtlaSil