15 Aralık 2011 Perşembe

Büyüyoruz

Zaman geciyor ve Mehmet, Yavuz büyüyorlar. Yavuz kikir kikir gülmelere bile basladi, anne diyor aglarken inanmazsiniz. Arada cirliyor noldu diyorum kendi kendine konusuyor, elleri hep agzinda. Hep oturmak istiyor, yatmak hic istemiyor cok yorucu da oluyor benim icin. Mehmet krese devam ediyor, konusmasi cok ilerledi söyledikleri beni hem güldürüyor hem sasirtiyor. Ciddi ciddi bana yapma anneee diyor ben sarki söylerken yada onun rahatsiz oldugu durumlarda öpmeler felan :) Tüm hayvanlari biliyor ve her durumda taniyor, isimlerini söylemeye calisiyor cok tatli coook. Ama cok da hareketli.

2 yorum:

  1. mehmet anlıyor ama inatla konuşmuyordu şimdide susturamayacağız sanki ama akıllı akıllı konuşmaları az ve öz yani,büyüyorlar hızla bu aeada zaman nasıl geçiyor bilemiyoruz ,canları sağ olsun yeter hepsinin kalbimde yeri ayrı güzellikte ve gelecek olanlarında ,seneye hala oluruz umarım :)

    YanıtlaSil
  2. deryacım mehmette yavuzda çok tatlı olmuşlar maşallah bize göre çabuk büyüyorlar ama Allah sana kolaylık versin iki taneye bakmak zor ama çokta tatlılar.Buralara gelirseniz bizede bekleriz özledik sizleri hepinizi sevgilerimle öpüyorum

    YanıtlaSil