19 Ocak 2012 Perşembe

384 aylik


hersey seninle güzel, anlamli güzel oglum, bakmaya doyamadigim yavrum. Allahim bana bu güzellikleri verdin, hayata bakisimi degistirdin. Evet bazen yorgunluktan ve uykusuzluktan koptugum anlar oldu ama hep sükrediyorum, sen bizi bu güzellikleri koru yarabbim. Iki yavrumdan önemli kiymetli birsey yok. Babam kalbimi istesinler bir saniye tereddüt etmem hemen size veririm derdi cok sasirirdim evlat sevgisine hakliymis. Her zerresi kiymetli ogullarimin, herbir sac teli kiymetli. Bu duygusallik ne diyeceksiniz ama icimden geldi iste bu da bendeki gelismeler :)
artik kücük iki cocuga askim, sevgilim canim diyorum
öperken kokluyorum doyamiyorum
aklim hep onlarda sabaha kadar özlüyorum, öglen uykularinda özlüyorum
yüzümde aptal bir siritma olusuyor cogu zaman mutluluktan
sabirin kitabini yazabiliri
sinirlenmeme katsayim artti
evde kalabilme ve iki cocugu ayni anda ikiside uyurken uyandirmadan tasiyabilme yetenegim artti
bütün hayvan ses ve hareketlerini ve genel olarak tiyatro yetenegim artti
kendim disinda basklarina devamli alisveris yapiyorum :)
diye uzar gider cok gelistim cok hem de daha 32 yasimdayim kac aylik oluyorum 32*12:384 ay


Posted by Picasa

1 yorum:

  1. Okurken ben bile duygulandım canlarım,benim 384 aylık canım kardeşim,nerden nereye ailemiz biz ne kadar değiştik ,güzellikler katıldı aramıza,allah başımızdan eksik etmesin hiçbirini.Kıymetli yeğenlerimi öpüyorum

    YanıtlaSil