25 Ocak 2012 Çarşamba

Doktor kontrolleri

Cok kopyaci oldum Özgülün yazsini okuyunca benimkileri de yazayim dedim. Sali günü Yavuzun 5 aylik kontrolü ve asisi vardi boy 67, kilo 7,5 ortalamanin üstündeymis bir sevindim anlatamam Mehmet hep ortalamaydi benim de en sevmedigim kelimedir yani ortalama hep ortalamanin üstü olmali :) neyse aglamadi asimizi olduk ek gidalarimiz basladi Yavuz icin sütcü bulundu hergün yogurt yapiliyor aa buarada kadin da basladi Cemile :) Ertesi gün kresden Mehmetin doktoru antibiyotil yazmis kulaklari kizarik iltihap olmasin bogaza sicramasin diye ben de aldim kendi doktorumuza götürdüm (Ramazan Harmanci) Mehmet doktorlari sevmiyor ama Doktor dedesini Cihan amcami cok seviyor oradan lafa girdim aaa bu amca da doktormus beyaz önlügü görünce agladi ama anlattik Ramazan beyle ne olacagini aglamasi kesildi öksür dedik 3 kere öksürdü, tükürdü :))) yanlislikla ne yapsin olmayinca zorla öksürüyor oglum, sonra derin nefesler aldi ama görmeye deger bir degisiklik cok olgun ve söz dinledi aferimleri de kapti. Antibiyotik ve bir kac da surup yazdi, kulak da bisey yokmus ama bronslar dolmus, cok sükür ilerlememis ben ha gecti ha gececek derken ilerlemis :(( Memosum cok zayifladi simdi onu besiye cekmeye calisiyorum. Köy pazarina gittim keci tereyagi, peynir ve ceviz aldim, bir sürü de sebze benim icin, bir de yer sofrasi ve oklava alindi anneane ve teyze gelecek mantilar, tatlilar yapariz börekler acariz bir kac da aktivie faaliyet yapariz hep beraber dedik. Yer sofrasini da cok severim cocuklugumdan beri. neyse artik benim de var.

2 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Dedin ya geçti geçecek derken ilerlemiş diye ondan çok korkuyorum ben de. Bugün doktora da sordum nasıl anlıycam diye. Siz daha yaşamadığınız için anlamanız biraz zor, hırıltılı nefes alır falan dedi. Şu hastalık işleri çok zor, bi halt bilmeyince :( Maşallah Yavuz'a da :):)
    Ohhh mantılar tatlılar...ben de isterimm..ahh bi gözlemeler yapardı yengem löp löp yerdik..ne zaman gelecem ben bursaya..artık gelmek istiyorummm..bi haftasonu ayarlayacağım..sizinkiler gelsin ev boşalsın ayarlayalım..

    YanıtlaSil
  2. Mehmetim bizi şaşırtmaya devam ediyor,teyzesinin balı o.Cıhan amcama baba dede demişti babamda bebek dedeye iniverdi hemmen tabi,alem çocuk yaaa.Sizin köy pazarına annemle gitmiştik gerçekten köylü pazarı harika şeyler var ,doğal ,bol çeşit tekrar gideriz haftaya .

    YanıtlaSil