25 Ocak 2012 Çarşamba

Kres

Mehmeti Zonguldaktan beri krese yollayamiyorum cok sinir bir durum istemiyorum diyor agliyor cok ilginc... Elifin yazisini okuyunca ben de paylasayim dedim maalesef böyle cocuklar, evde kalmayi hep tercih edecekler ki biz de öyle degilmiydik aman okul tatil olsun, aman bayram olsun evde kalalim, simdi de calisiyoruz ve yine evi istiyoruz :) Tas devrinde de insanlar cogunlukla dis dünyadan korunmak icin magralardan cikmiyorlarmis galiba temel icgdülerimiz böyle. Yavuz agliyor öptümmmm

2 yorum:

  1. Elifeğe de yazdığım gibi,anneden ayrılmama isteği,herşey gidene kadar .Ara sıra kaçamaklar olur tabi

    YanıtlaSil
  2. arada bende yollamıyorum , çok rica ediyorum anne deyip duruyor. kıramıyorum. ama çok nadir tabi. bu seferde bunu huy edinmesinden korkuyorum..ağlamalarıyla bizi kandırıyorlar malesef..zor bir durum.o anda ne çok istioyrum alo psikolojik danışmanlık hattı olmasını::))) arasam da ne yapmam gerektiğini sorsam diye::))

    YanıtlaSil