17 Nisan 2012 Salı

Bu ne tembellik




Cok tembelim cok anlatamam o kadar tembelim ki sabahtan beri poyu kaldirip birsey yapamadim, hicbirsey yapmak istemiyorum, Italyanlarin yaptigi gibi hicbirsey yapmadan oturmak yayilmak istiyorum. Offffffffff picasada bir degisiklikler var fotolari collage yapamiyorum yüklemeyi de beceremiyorum yani yine foto yok gerci bir degisiklik de yok ki cocuklarda hep aynilar sanki, artik bir de gelin görün diyecem...

Evdeyim ama spor yapamiyorum bugün bacakalarim da kramplar var cok zorluyorum kendimi galiba azicik dinleneyim bari. Buaralar ne istediysem yedim kilo vermedim ama almadim da cok sükür ama bugün tekrar basliyorum iki ay daha birsey yemem, sonra yine bir fire yine iki ay hayatm gecer böyle heralde. Canim yni kiyafetler almak ve incecik olmak istiyor cok motiveyim ama cok zor gidiyor neyse yilmak yok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder