3 Nisan 2012 Salı

Daha iyiye mi gidiyorum ne :)

Bugün daha iyiyim daha kararliyim basaririm modundayim üclü sac ayagim sen yaparsin, cok güclü bir insan diyip duruyorlar ve bana cok güveniyorlar ben de onlarin beni destekleyecklerine inaniyorum. Disardan baskalarinin sizin icinizdeki gücü hissetmesi ve daha iyi görmesi mümkün mü? Ne zamam kilomdan yakinsam bana herkes sen yaparsin sen azimlisin diyorlardi ama ben buna inanamiyordum taki dietisyenim beni deli gibi gaza getirene kadar simdi bir gram bile nerdeyse iki aydir kacirmiyorum. Saol Gülcan ve diger herkese. Ama bu gücü cikarmak ne kadar da zordu 3 ayimi aldi baslamak ve bozmayacak kararliliga ulasmak. Simdi yeni hedefim is ve ev hayatimda da bu gücü bulmak simdi bu yönümü güclendirmeliyim ve o canavari uyandirmaliyim. Insanin kendine inanmasi ne kadar büyük bir gücmüs kimse söküp atamiyor herkes hayir derken sen direniyorsun kararinda ve dogru yada yanlis oldugu farketmeden. Yine direniyorum herkese herseye simdiye kadar aldigim kararlarda hic yanilmadim hep sansim ve Allahim, ailem yanimdaydi, annemin dualari yolumu acik etti, yine öyle olacak eminim....

2 yorum:

  1. Bugun sesinde hissettim daha keyiflinoldugunu deryacigim kanında Gumustekin olan herkes herseyi başarır unutma biz güçlü ailenin cocuklarıyiz.
    P

    YanıtlaSil
  2. Kendini iyi ve güçlü hissetmen güzel. Her zaman öyle ol öyle hisset. Bazen insan kendini kaybediyor ama arada birilerinin sarsıp kendine getirmesi lazım insanı. Evet güçlü hisset ve yapabilirim de her zaman ama kendini sakın ezme. Bu herşeyden önce senin hayatın. Hayatını sadece ve sadece kendi istediğin gibi yönlendir. Başkalarını da dinle ama sonuçta herşeye gönlün ve aklın nasıl istiyorsa öyle karar ver.

    YanıtlaSil