21 Mayıs 2012 Pazartesi

123 atla

Yavuz ana kucaginda uzun zamandir durmuyordu hazir yakalamisken cekeyim dedim :) Cok yaramaz cok cesaretli Mehmet`'de görmedigimiz huylar mizmizliklar, sinirlenmeler var ama simdilik cok tatli, iki haftadir sirayla hastalardi Allahtan bize yakin Pakize var hemen geliyor yardim ediyor bu zor zamanlar bakici da hasta oldu, oglunu evlendirdi derken ben arada kaynadim isyan ettim baslarim senin dügününe dedim. Yatili bakici olayini yine düsünmeye basladik, evdeyken bunu düsünüyorsam ise baslayinca kesinlesir gibi. Ablacim Zonguldakta hem de Seldosda orada bensiz egleniyorlar yaaaaa. Bizde cuma günü gidiyoruz insallah Özgül sende gelsene kiz orada görüselim bari, Zonguldaka gider balkaymak ve supangle yeriz, dedigime bakmayin yine basladim diet, hayatim diet ama olsun sonuclar cok icacici.



1 yorum:

  1. Yatılı bakıcı eğer imkanın elveriyorsa rahatlık açıkçası. Tabii dezavantajları da var. Kafana göre birini bulman şart- ki kafana göre olanla bile aynı evin içinde zorluklar oluyor. ama dışarı çıkma açısından kafayı arada bir dağıtma açısından rahatlık. Ama senin abin yanında, arada onlara da paslayabilirsin. Ben de azcık büyüseler halaya paslıycam :):) Zonguldak'a gelsek süper olurdu ama bu haftasonu Kırklareli'ndeyiz, sonraki haftasonu da Kıbrıs'tayız cümbür cemaat hala babaanne dede biz. 4 gün ordayız. Yapıcaz bi çılgınlık gene :), umarım iyi geçer. Neyse ki destek kuvveti var bi sürü yanımda. Seldoşla da nası görüşücem bilmiyorum, ben gelesiye dönecek..telefonda da konuştuk ya bence kadınla bi kere daha konuş, sana bu kadar yük oluyorsa yolla gitsin. İllaki birini bulucan.

    YanıtlaSil