6 Mayıs 2012 Pazar

Yegen ziyareti

Bugün pazar önce cumartesiden baslayailim
Cumartesi sabah erken kalk ve cocuklari kayinvalideye birakip ev bak ve
ögrendik ki 400binden asagida yeni ev yok Bursada bizim icin ve ikinci el bakmaya artik karar verdim.
Cocuklari alip eve geldik pestil gibi ve sonra Serifeler geldi 4 erkek cocuk yada bebek, onlari uyuttuk ve 12ye kadar muhabbet etttik güzeldi. Pazar günü de Mehmeti dayisi köye götürde taaa aksam yedi gibi geldi pestili cikmis uyudu hemen, bizde evde pinekledik bir ara yegenler geldi güzel yegenimiz Zeynepi cektim bol bol böyle duru bir güzellik anlatamam, bakin sekil üstte. Sonra cikip yemek yedik buarada viyana usulu alman tarifli bademli elmali pasta yaptim muhtesem oldu yedim yine basladim yemeye yyaaaaaa biri beni durdurusun, yarin artik almasede basliyorum kesin kararliyim, yoksa verdim iki kiloyu de geri alacam :((

1 yorum:

  1. Önce fotograflara baktım ve nerde benim mehmetim dedim ama okuyunca anlaşıldı.Dayıyla bütün gün sorun olmadan durmuşmu ne güzellll.Zeynebin duru güzelliği annesinden ama asyamızda çok tatlı

    YanıtlaSil