3 Mayıs 2012 Perşembe

Yeni bir yazi

Merhaba,

Gece rüyamda Yavuz konusuyor gördüm cok etkilendim bu yasta dedim kendi kendime :) Ama anne, baba gibi kelimeleri söylüyor zaten, Mehmet de 30 a kadar sayiyor okulda sordum kaca kadar ögrettiniz diye 5e kadar ögretmisler, ben arada sayiyorum ona heralde oradan kapti. Anneler gününe özel müsameremiz  var bakalim nasil olacak, pek Mehmet katilim saglamiyormus. Ögretmeni bir de dinazorlardan muzdarip cok seviyormus, biliyoruz ama seviyor cocuk napiyim? Mehmetin müzik kulagi cok iyi bir iki kere dinlesin unutmuyor ve ara ara konuya göre sarkilari söylüyor, repertuari cok genis beni bile sasirtti.

2 yorum:

  1. Mehmetime özel dinazorlu gösteri yapsalar,memoşuma da dinazor kostümü giydirseler ,oscar alır benim bebeğim benceeee.Yavuzumun da erken konuşması mümkün etrafı örnek alacağı abileri ve kardeşlerle dolu şanslı yani.Deryacım ya resimlerde artık bayağı zayıf duruyorsun belli oluyor devammmmm

    YanıtlaSil
  2. Bu ne güzel bir fotoğraf böyle...
    öptük sizi...

    YanıtlaSil