13 Haziran 2012 Çarşamba

Offffff bunaldim yine

Evdeyiz Zonguldaktan geldik cok yoruldum iki cocuk, kapi bahce cok yormus ama gel gör ki Bursa daha iyi degilmis, cok sicak 40 dereceye yakin, klima calistiramiyorum cocuklar hasta, evdeyiz aksamlari parklardayiz ama. Ise baslamak istiyorum ev bana göre degilmis artik kesin anladim bunu, sosyal yasantim ne kadar beni motive ediyormus megersem acile is is...
Hala ev alamadik artik apartman da istemiyorum ki iki cocukla dört duvar cok mantikli degil, bahceli alt kat üst kat apartman sakinleri diye sorunlar olmayan müstakil ev istiyorum artik kesin kararliyim.
Mehmete doktor acil sünnet dedi bakalim dönüste Acibadem yolu gözüküyor, annemler ablam, abim ve Pakize bir de babam tabi Altinolukta villa tuttuk Sahin amcamin dibinde artik bir hafta denize gireriz.
Yavuz artik siraliyor, tepkiler kizmalar cok net istedigini aliyor alamayinca feryat figan o kadar.
Mehmet artik cisini ve kakasini söylüyor cok mutluyum umdugumdan kolay oldu bir ay bir hafta diyenleri de kiniyorum, cocugum ücüncü günde alisti sasirdim ama bu kadar abarttigimiza sasirdim, geceleri de bezlemiyorum daha yatak vukuatimiz da olmadi iki haftadir. Canim oglum benim göründügünden daha güclü ve akilii :))
Bense iki kilo aldim ama artik kafama takamayacak kadar bunaldim, nolursa olsun artik umrumda da degil.

2 yorum:

  1. merhaba derya, belki duymuşsundur.bende işe başlayıp bakıcı sorunu yaşayanlardanım. şimdi tekrar 6 ay ücretsiz izin aldım. ama şunu gördüm 2,5 haftalık iş yaşantımda çalışan anne olmak daha kolaymış.evdeki annelik daha zor. işde inan daha az yoruluyorsun bu gerçek ama ben yinede kuzularımla 6 ay daha beraber olacağım için çok mutluyum sende öyle düşün bu dönemler birdaha geri gelmeyecek.şimdi annelerimize sorsak küçük olup hepsinin dibinde olsak ne kadar mutlu olurlardı değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle ebrucum ,hatta ben kuzey'in bile bebeklik hallerini özlüyorum.Büyüdüğünü görmek güzel tabiyki ama geçmişe özlem de var (bencillik işte).İş hayatı kesinlikle daha az yorucu ve zevkli ,ev hanımı olmak isteyenlerin aklına şaşayım diyorum.Deryacım mehmet için eminim daha erken başlatsaydın bu tuvalet eğitimine olmuştu,oğluşum her konuda uyumlu olduğunu sana defalarca gösteriyor.Darısı bize diyelim zonguldak ortamı ne olursa olsun bence çocuklar için harika oluyor,her gidiş gelişimiz de kuzey daha büyümüş geliyor gözümüze.

    YanıtlaSil