13 Haziran 2012 Çarşamba

Sherlock Holmes

Büyük deha Sherlock


Gecenlerde abimle konusuyorduk yabancilarin dizi standartlari ile bizimkilerini ve aradaki ucurumun cok büyük ve ulasilamaz oldugunu anladik´, gerci Pakize ile de Almanya`yi konusup Avrupa Birligi icin de ayni sonuca varmistik, izledigim yabanci dizilerin birbirleri ile hic alakasi yok hepsi ayri bir dünya, hepsi güzel yada benim zevkime uygun demiyorum yada ayy ne güzel kültürleri var biz de öyle olsak hic demiyorum ama kaliteye, özene, orjinallige yada islenise hayran kaliyorum. Bunlardan biriside sezonda sadece 3 bölüm cekme nezaketini gösteren BBC yapimi Sherlock var, Robert Downey Jr,in filminden bile bu kadar etkilenmemistim acikcasi. Günümüz Londrasinda gecen ve günümüz teknolojisini kullanan bir Sherlock, Dr. Watsoni da es gecmeyelim ki ne kadar Sherlock o kadar Watsondir,ki zaten filmde Watson rolünü de Jude Lawa vermisler o kadar önemli yani diyorum size. Buarada Yalan Dünyayi da kacirmiyorum gülmek icin Olgun Simsek (Selahattin), Gupse Özay (Riza nisanli neydi adi yaaaa), Irem Sak ( Tülay : süperrrr ötesi), Hakan Mericliler (Cagatay, sevgilim) tiplemelerine sanatcilara hayranim ne yaparlarsa yapsinlar gülüyorum gerci son zamanlarda Gönül Ülküye de bayiliyorum. Riza karakterini de keske baskasi oynasaymis Beyaza hic gitmemis bence karizma yerlerde, Gülse Birsel tabi kendi yaziyor kendi de oynayacak ama bana cok yapmacik geliyor. Neyse konumuza grei dönelim Sherlocku izleyenler yada onun gibi olmaya calisan dedektif hikayelerini bilirsiniz en kücük ayrinti ile analiz edip bir cirpida bilinmeyen kasa sifrelerini cözen, cinayetleri basit olunca almayan kanla beslenen vampir misali olayini bekliyor. Watson da bu zeki adamin yaninda yeryüzündeki tek bagi ve yardimcisi ,arkadasi. Dizi cok zevkli heycanli ve akillica cekilmis ellerinize saglik diyorum ve siddetle tavsiye ediyorum. Ayrica ekliyorum ask, mesk, öpüsme yok tam TRTye göre yani :) 
Bunlari okuyup ne cok televizyon izliyorsunu demeyin sakin bir bölümü iki günde kosu banti karsisinda eger yürürsem bitiriyorum, Yalan Dünyayi da iki haftada bir ancak izliyorum onun disinda televizyona bakmaya vaktim olmuyor,acidiniz mi bana cok komik oldu yazdigim acimayin :) Televizyon cok ilgimi cekmiyor ancak uyku ve cocuklara vaktim var ve tabiki biricik esime o da erken gelir ve yemege gitmez yada yurt disinda olmazsa...

1 yorum:

  1. Hayranınız deryacım takip ediyoruz ama daha çok yavaşsın daha çok film ve öneri lütfen.Yalan dünya benim için de cumaların dört gözle beklendiği kaçmaz bir dizi .Başka da yok takip ettiğimiz bir şey.

    YanıtlaSil