17 Temmuz 2012 Salı

Kumla

Bir haftadir Kumlada kayinvalidenin yazligindayiz, Mehmet ve ben kapkara olduk simdiden, bir hafta daha buradayiz Zeynep ve Asya gelecek biraz da onlarla gezeriz. Yavuz acayip serpildi artik abi, mama, buuu, dede, deya, anne, gel, Alllaala, avav (hav hav). Mehmet ve Yavuz sabah yürüyüsündeler ben de uzun aradan sonra laptopumun cay ile denize karsi keyfindeyim. Hava püfür püfür gece rahatiz, gündüz ögleden sonra sicak ama deniz keyfi iyi oluyor :)) Agustosda da yeni bakicimiz basliyor cok sükür kilo verdim yani kosturmaktan :)) hakkkaten kilolar ne oldu acaba tartilamiyorum burada, yemek de yiyemiyorum umarim vermisimdir, hadi hayirlisi.
Yildirim Bursada arada ve haftasonlari gelip gidiyor ama yatmaya eve gidiyor burada rahat edemiyormus, inanamiyorum yani pesss. Benden haberler bu kadar biran önce evime ve isime dönmek icin sabirsizlaniyorum. öpenziii

1 yorum:

  1. Oooh ne güzel, keyfini çıkar :) eninde sonunda işe başlıycan, bence hiiiç sabırsızlanma :):) özlersin bak bu günleri :)

    YanıtlaSil