24 Temmuz 2012 Salı

Kumlaya devam

Evet nerde kalmistik?????
Mehmet, Yavuz, Asya ve Zeynep ile beraber Kumlada cok güzel tatil yapiyoruz, deniz de bizim icin bu sene temiz ve süper :) Kuzularim hep yüzüyor, atliyor, agliyor, kavga ediyolar.... Yorucu ama Bursanin sicagindan iyidir. Filmleri es gecmedim buarada Rüzgar Gibi Gectiyi hazirliyorum size, nasil mi vakit buldukca izleyerek, sanki kirk yillik sinema uzmaniyim. Hatriniza resimleri bol bol yükledim, kizzz özlemisim sizi yaa ben, internet ve sanal dünyadaki dostluklar nasilsiniz? #benim mayoma kacan kumlar ve denizden baska bir derdim yok cok sükür. Valla diyorum :)) cok iyi geldi bu tatil, Kosovadan iki de arkadas edindim aslinda 12 yasindaki Gazaliyle Zeynep icin tanistim kiz yalniz kalmasin benimle takilmak zorunda kalmasin diye annesi de Aryetta da bana arkadas oldu, fallar, caylar süper yani. Tatil bir anda canlandi. Eylülde Kosovaya gidiyoruz hadi bakalim.





1 yorum:

  1. Biz de seni özledik yaaa aktifleş artık,mehmetim ne güzel atlıypr yüzüyor korkmadan afferim.

    YanıtlaSil