6 Temmuz 2012 Cuma

Tatil dönüsü

Bir Hafta Altinoluktaydik hep beraber cok güzel gecti ama cok yorucu oldu benim icin bakici da olmayinca, zaten bakicimiz süpriz bir sekilde mesajla artik gelmeyecegini bildirdigi anda benim tatilim de zehir oldu, neyse yola devam. Firmalarla görüsüyorum yogun bir sekilde biri giriyor biri cikiyor eve, elimde kagit kalem milleti not aliyorum devamli, firmalardan, internetten ve tavsiylerle görüsmeler bir haftadir yogun, ama sonuca az kaldi. Artik ben begenmiyorum basta herkese olabilir diye bakiyordum simdi de daha  da iyi olabilir diyorum.

Kuzeyin Yavuzun yonaklamadigi nadir birlikte zamanlardan:

 Abicim hala orada gelin artik ama yaaa
 Annem son birkac gün tatil yapabildi biz farkedene kadar evden ve mutfaktan cikmadi nerdeyse canim benim

 Benim uslu oglum

Mehmetin yüzmeyi ögrenmesine az kaldi ama döndük artik Degirmenagzinda, bayrada gider iki hafta kaliriz gibi. Yavuz anne, deyaa diyor, parmagi ile istediklerini gösteriyor, hoscakal elini salliyor, simariyor burnunu cekerek, siraliyor emekliyor az kaldi yürür gibi.
Mehmet her sarkiyi bir iki dinlemede kapiyor cok iyi bir kulagi var, bugün estarabim estarabim sagdan soldan estarabim aom aom dedi durdu ben bir kere söyledim. Dikkat ediyim bari sectigim sarkilara.

2 yorum:

  1. aom aom :D:D dikkat et tabii ki :) ben de bazen kaçırıyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Çocuklar bir aradayken daha bir gelişiyorlar sanki,aslında sık sık bir araya gelmek lazım.

    YanıtlaSil