26 Temmuz 2012 Perşembe

Uykusuz....

Eeee birkac haftadir kumladayim yaaa Uykusuz aliyorum denizde felan iyi gidiyor, herseyi okuyorsun uzun makaleleri bile, velhasil bu cizer arkadaslar (arkadaslar diyorum yillardir Leman, Penguen takipcisi olarak) okumus üniversiteli cogu yani ama cizimlerde hep küfür, hep bel alti isin garibide gülüyorum bunlara  kullanmadigim halde takiliyor bazi orjinal kelimer (burada yazmayim büyüklerim okuyor, okuyucu kitlem etkilenmesin zaten yazamam da). Ama bu kelimeleri cevremde birileri kullansa cocugum, esim vs cildiririm. Fakat bu adamlar benim yada iyi egitimli insanlardan daha cahil, daha duyarsiz degiller, kaldi ki Amerikan filmlerinin yarisi küfür, acaba bu kelimeleri neden bu kadar tabu yapiyoruz. Cocugum bu kelimeleri duysa, okusa cahil ve serseri mi olacak yooooo olmayacak ama söylemesin. Ben liseden beri okuyorum hep önümde bu kelimeler ama bir kere bile kullanmadim utanirim kendi kendime bile söylemem, benden kimse saklamadi bu kelimeleri ama ben de okudum iyiye yakin bir egitim is ve arkadas cevrem olustu. Offff cok uzattim yani korkmayin cocuklarini bunlari kapacak diye demek istiyor sakinan göze cöp batar.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder