11 Eylül 2012 Salı

Bitti nihayet

Neyseki bitti nihayet: kisa bir rapor
Bademli köyünde Gönül hanimin daha önce calistigi bir ciftlike gittik, inekler keciler, domates, meyve, sebze vs. adamlar kendileri icin ekmisler ama fazlasini satiyorlar, cumadan siparisimizi verdik keci sütü, peyniri, inek sütü, kirmizi biber, taze fasulye, yesil biber, mürdüm erigi, domates, patlican, incir aldik. Sütleri Gönül hanima birakalima dedik yakinken. Oturdugu evin kocaman bahcesi, köpekler ,tavuklar var. Cocuklar costu tabi neyse cay icelim dedik, oturmusken hadi biberleri ates yakip közleyelim dedik, aaaa ates yanmisken pazardan biber alalim 10 kilo kadarcik onlari da közleyelim kavonza koyup kaynatalim dedik ama aksam 7 ye kadar ugrastik. Biberleri ev sahibi közledi ben soydum ellerim yana yana, manikür felan hak getire. Misir da almistim onlari da közledik ama yemeye cok az nasip oldu ama enfesdiler. Aksam eve pestil gibi düstük ama biberler tamam. sabah kalktigimda 5kg taze fasulye, 10kg taze biber, 2 kilo mürdüm erigi ve 1kg da son anda aldirdigim top aci biberler beni bekliyordu, kollari sivadik ve onlari da bir kismi buzluga, bir kismida tekrar siselendi. son olarak müdüm erigi kaldi kaynattim 200gr seker koydum ve suyunu cekene kadar bir iki saat kaynattim sonuc mükemmel :)) Afiyet olsun beklerim yemege

Yavuz artik 4-5 adim atiyor: Anne, baba, mama, araba canavar efektleri, abi vs. diyor istedigini parmagiyla gösteriyor, cok inatci aglamakla yerlere atiyor kendini ve morariyor :( Ama cok tatli sari pisim


Memosum bugün daha iyi ama hala aciyor diye inliyor nazla karisik diyorum ama cok yontmus doktor o kadar yapisikmiski. Buarada doktor dogar dogmaz erkek cocugunun pipisini cevirin diyor büyükannem hakliymis. Ev yeni oyuncak doldu yine, hergelen sagolsun hediyesi ile gelmis ama dügün, mevlüt daha yapmadik ki.  Kismetse 2 sene sonra.


2 yorum:

  1. Resmi görünce aa zonguldağa ne zaman gitti bu kız dedim ama değilmiş.Gerçi bu haftasonu gidecektin demi,tam gaz devam kış hazırlıklarına ,seneye iş olacak yapamayabilirsin.Afferin benim becerikli kızıma ,mehmet atlattı sıra diğerlerinde hayırlısı ile onlarıda kestirelim bı kış.

    YanıtlaSil
  2. off tam sarı pisi hem de :):) Mehmet'e de her okuduğumda içim kıyılıyor, bi an önce geçse de kurtulsa çocuk artık..

    YanıtlaSil