10 Eylül 2012 Pazartesi

Offfff biktim mi ne :))

Diete tekrar basladim nerdeyse 3 ay ara vermistim ama artik biktim hizlandirmak icin Yildirima Almanyadan getirttigim Almased diet iceceklere basladim bari bunlar bitsin bi ton para verdim diye ama gel gör ki icmek bile iskence. Oh olsun bana yerken iyiydi simdi ic bunlari cezasi verdim kendime, 3 litre su ic diyor ben kendi dietimi yaparken de 3 litre su iciyorum en azindan ac kalmiyorum ve inanin daha cok kilo veriyorum, Gülcan Karpuz dieti. Dietisyenim cok cok iyi ama ben motivasyonumu yitirdim al sana motvisayon dedim ve bu igrenc seyleri bitirene kadar icme cezasindayim. Verilen kilo bir haftada 1,5 ama cekilen iskence cok. Acimayin haketttim herseyi löpletmeye baslamistim son zamanlarda kendimden korkar olmustum velhasil tekrar basladim, belki is basi yaparim diye, biliyorsunuz ki kismetse ekimde tekrar isdeyim. Son bir gazla 10 kilo verilir mi a dostlar verilir evet desteklerinizi bekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder