7 Eylül 2012 Cuma

Sünnetli benim oglum artik

Caniminici sünnet oldu :)
Aslinda düsünmüyorduk yaptirmayi ama doktor zorunlu dedi, yapisikmis darmis vs. neyse yazin basinda ertelemistim ben daha cok korktum ama bu hafta bir cesaret yaptirdik.
Ameliyathaneye girmeden burnuna uyusturucu verdiler, o biraz acitti ama mayisti ve bizi rahat birakti. Sonrasinda göremedik ne oldu bitti. Ciktiginda bir saat sonra toplamda yanimizdaydi ve ayik degildi, yanimizda da bir saat uyudu. Uyandi yemek yedi, doktor pansumani ögrettti bize ve eve geldik, taki bugün öglene kadar yataktan cikmadi korktu yürümege ama simdi Zeynep ablasi da gelince beraber güzelce oynadilar. Sünnettten aklimda kalan oglumun özlü sözleri

Anne: Doktor amca hediye getirmis sana oglum (önceden alip hazirlamistim ki rahat olsun gerci burnundan verilen sprey ile aglama olmasi gerek de kalmadi hediyeye
MEhmet: Pahali mi?
Doktor: Kapitalist sistemin cocuklari
AYilma sonrasi
Mehmet: bunu bana kim yapti,? Doktor yaptiiiiii



2 yorum:

  1. ''bunu bana kim yaptı''kısmı beni çok üzdü nedense!Vücutları üzerindeki hakimiyetleri gidiyor,psikolojileri de etkileniyor tabi.Umarım mehmet de bir iz bırakmaz.Ben bu olay üzerine tırstım ve bu kış yaptırmaya karar verdim.

    YanıtlaSil
  2. canım benim ne zamandır girmiyorum nete.yeni gördüm , çok geçmiş olsun tebrik ediyorum küçük beyi..çok tatlı gözüküyor bu arada..
    çok öpüyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil